LPG Hoidot

LPG Systems kehitti 1980-luvun alussa alipaineella toimivan Cellu M6 imurullaushoitolaitteen arpikudosten hoitoon. Tekniikka on patentoitu v. 1986 ja on saanut FDA:n hyväksynnän lääketieteelliseksi hoitolaitteeksi v 2000. Lpg Systemsin hoitolaitteet ovat levinneet yli 100 maahan ja tieteellisiä tutkimuksia tehty yli 80. LPG-hoitoa käytetään fysioterapiassa maailmanlaajuisesti.

LPG TERAPEUTTISET HOIDOT
Hoito perustuu Mecanical transduction (mekaaninen siirtyminen) ilmiöön. Hoidolla on paikallinen ja pinnallinen vaikutus, mutta myös syvä ja laaja. Hoidon vaikutuksia ovat veren- ja nestekierron vilkastuminen, jolloin aineenvaihdunta paranee ja kuona-aineet poistuvat. Turvotus vähenee, tulehdus ja kipu lievittyvät. Sidekudos venyy jolloin arpikudos pehmenee ja siitä tulee kestävä. LPG Tissular Terapia- hoidolla on kudoksellinen, aineenvaihdunnallinen, hormonaalinen ja hermostollinen vaikutus.
lpg

Kirurgisten toimenpiteiden jälkeen;
* vähentää turvotusta
* lievittää kipua
* parantaa aineenvaihduntaa
* hoitaa arpikudosta (elastisuus lisääntyy)

Kipu, särky, tulehdus, jäykkyys, turvotus;
* vähentää nivelten jäykkyyttä (leikkaus, vamma, nivelrikko)
* hoitaa akuutteja ja kroonisia tulehdustiloja (esim. bursiiti, epikondyliitit, tendiniitit)
* vähentää tulehdusreaktioita
* helpottaa fibromyalgiakipuja
* vähentää jalkojen ja nilkkojen turvotusta

LPG SPORT HOIDOT
LPG Sport - hoitojen avulla voidaan ennaltaehkäistä vammojen syntymistä, lihakset saavat lisää elastisuutta ja rentoutta. LPG Sport alipainehierontaa käytetään 30 min puolihierontaan ja 50-60 min kokohierontaan. Suorituksen jälkeen palautuminen saadaan nopeutumaan jopa 30% ja näin ennaltaehkäistään DOMS oireita. Pystyt harjoittelemaan enemmän ja turvallisemmin, kun kehosi on levännyt.

Urheiluvamman paraneminen nopeutuu huomattavasti, kun paikallishoito vamma- alueelle aloitetaan mahdollisimman nopeasti vamman syntymisen jälkeen. Turvotus vähenee, kipu lievittyy ja arpikudoksen syntymistä ehkäistään. Revähdysvamman on todettu parantuneen jopa 9 vuorokauden kuluessa LPG hoitojen avulla. LPG hoitoa käytetään myös valmistavana hoitona ennen suoritusta, esim. vanhalle arpikudosalueelle muutaman minuutin hoito ennen suoritusta valmistaa lihaksia ja ennaltaehkäisee uuden vamman syntyä. LPG hoitoja käyttävät MM-tason urheilijat eripuolilla maailmaa.

* Tehostaa palautumistalpglpg
* nopeuttaa urheiluvammojen parantumista
* nopeuttaa revähtäneen, krampanneen
tai muulla tavalla vaurioituneen lihaksen
paranemista
* estää arpikudoksen syntymistä
* hoitaa lihaskipuja
* valmistaa lihaksia suoritukseen

LPG WELLNESS
LPG kokovartalohoito vilkastuttaa aineenvaihduntaa, jolloin ravinteiden ja kuona-aineiden kulku elimistössä nopeutuu. LPG on luonnollinen keino ikääntymiseen: parantaa verenkiertoa ja nestekiertoa, hidastaa ihon, nivelten ja lihasten vanhenemista. Hoito tuntuu miellyttävältä ja rentouttavaa käsittelyä seuraa välittömästi hyvä olo, stressi vähenee, uni syvenee ja yleisvointi paranee.

LPG BEAUTY (Lipomassage ja Liftmassage)

LIPOMASSAGE
Lipomassagen ROLL´in tekniikka on tieteellisesti todistettu ainutlaatuinen hoitomuoto paikallisille rasvakertymille, jolla saadaan aktivoitua rasvasolussa olevaa Beta- reseptoria. Tämä uusi LPG hoitomenetelmä takaa nopeita tuloksia vartalon kiinteytyksessä sekä paikallisten rasvakertymien ja veltostuneen ihon hoidossa.lpg

Aktivoimalla rasvasolun B reseptoreita vaikutetaan rasva- aineenvaihduntaan. Uuden menetelmän tarkoitus on aktivoida rasvasoluja entistä tehokkaammin. Erityisesti kehon ongelma-alueilla, joihin liikunta ja ruokavalio eivät vaikuta, lipomassage on ratkaisu. Näkyviä tuloksia saadaan jopa 6 hoitokerran jälkeen. Myös selluliitti-iho tasoittuu, kun sidekudoksesta tulee elastinen ja joustava. Sidekudoksen aineenvaihdunta vilkastuu ja kudoksen arkuus vähenee. Veltostunut kudos kiinteytyy kollageenin ja elastiinin vahvistumisen myötä.
Hoikentaa Kiinteyttää Muotoilee
* tehoaa vatsan ja jenkkakahvojen rasvakerrokseen
* tehoaa rintojen alueelle kerääntyneeseen rasvaan
* kiinteyttää alueita, jotka ovat olleet ylimääräisen rasvakerroksen venytyksessä
* parantaa lihasten näkyvyyttä

LIFTMASSAGE
Lift -tekniikka on kehitetty erityisesti kasvojen,
kaulan ja dekoltee alueen herkälle iholle.

* korjaa ihon rakennetta sisältä päin
* vahvistaa kollageeni- ja sidekudossäikeitä
* kiinteyttää
* madaltaa ryppyjä ja juonteita